Godmorgon!

Var jätte längesen jag skrev här. Jag har helt enkelt glömt bort att uppdatera också har jag inte riktigt haft tid då jag har jobbat väldigt mycket.

Med Freya är det bara bra. Hon växer så det knakar :) Hon och katterna har börjat bli vänner, eller nog för att dom aldrig har varit ovänner men.. Det har ju alltid gått bra med ena katten, han kan slå till henne ibland om hon är för jobbig. Men med den andra katten har det gått lite mindre bra. Han har dragit sig undan och har inte alls velat vara i närheten av Freya. Men nu verkar det vända. Båda katterna brukar gå och stryka sig mot freya :) Känns jätteroligt att det har blivit bättre :)
På tal om nått annat så ska jag och mamma fara till Sjulnäs till helgen och se när folket ställer sina hundar :) Tyvärr så missade vi med 1 dag att anmäla oss. Det känndes riktigt sugit.. Menmen, det kommer ju en till utställning i sommar :D Så jag ska börja träna Freya att gå fint brevid mig. Har börjat lära hon lite smått att hon ska gå jämsides med mig och det börjar gå bra :) Vet hon att man har godis så går det.. Ibland, en liten stund ;p
Hon har även blivit duktigare när man möter andra människor och hundar. Förut skällde hon ju på allt och alla. Men nu ibland kan hon bara pipa lite. Hon är även så otroligt lugn här hemma :) Ja okej då, ibland kan hon väl skälla på om det är någon utanför lägenheten eller om hunden ovanför skäller. Men annars är hon rätt tyst :) Nått som jag inte gillar är att direkt vi går utanför dörren så börjar hon skälla och gnälla, fastän det inte är en enda människa/hund i närheten. Men det är bara att träna!
Jag får lägga upp bilder en annan dag. Jag hinner inte nu eftersom att jag ska på ett möte ang sommarjobb :)

Jag och Freya önskar er alla en toppendag

Kommentarer
Postat av: Mamma

Heeij.. så kul att du skriver.

Joo, Freya är såå duktig, hon lär sig fort, å nog ska de gå bra med ensamträningen me.. de gör de.

Hoppas de går bra på mötet idag, vi får ju synas sen, pözz kraaam ♥♥♥ mamma.

2011-05-16 @ 11:37:51
URL: http://helanshala.blogspot.com
Postat av: Mamma

gomorron gumman..



Joo, hon e såå duktig lilla Freya.. finaste lillpappiz-tjejen juh.

Hur mår du idag då? Ska vi kanske planera in å boka utställningarna vi ska på... kolla på min sida, nedanför bilden på Lowiz där uppe.. har lagt in 4 utställningar. Ska kolla och anmäla iaf Älvsbyn och Boden nu.. ska du me göra de gumman! kraaam pözz ♥♥♥

2011-05-17 @ 09:25:43
URL: http://helanshala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0