Saknar Freya <3

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera här. Jag måste försöka bli bättre på det :)
Freya växer så det knakar och vi har varit på våran första utställning tillsammans :)
Det var den 14 augusti i Luleå (Hundhuset). Hon gick själv i sin klass och fick sedan möta hennes bror Mario. Hon blev BIM valp + HP. Freya var så otroligt duktig. Jag är så glad över att jag redan från första veckan började lite smått träna henne att stå fint på bordet och på marken och titta på mig :) Världens finaste tjej. Jag är så stolt över henne <3
Blir snart en till utställning. Det blir i Boliden den 26 september. Ska bli kul och spännande :)
Sitter här och saknar Freya som sover hemma hos mamma och pappa inatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0