Valpkurs!

Har varit på valpkursen med Freya idag :) Hon tycker det är så kul att vara med alla andra valparna.. Inte vill man väl lyssna på matte då :p hehe.. Sen for vi till Katta och där fick Freya och Indra busa gärnet :p Det var nästan aldrig någon lugn stund på 3 timmar :p Busfröna :) Vi var även över till hennes granne och kollade på kattungarna.. Åååh, dom var 3 veckor och sååå otroligt söta. Ni ska bara se mamman. Hon är helvit, långhårig och har ljusblå ögon.. Så otroligt vacker. Jag smälter för sånna katter. Tråkigt bara att inte jag får ta hem nån mer katt till Olle. Annars hade jag inte tvekat en enda sekund :) Men det var iallafall väldigt trevligt att hitta på nått med Katta :) Måste göras om :D Men nu ska jag ut med Freya för en pink och sen hoppa ner i sängen.. Vi hörs när vi hörs! Natti!


En "gammal" bild på jag, katta, stefan och hundarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0