Utställning, grönan, kurs!

Dax för en liten uppdatering :)

I söndags var jag, mamma och syrran och kollade på utställningen på Sjulnäs.


Maria ställde Dero


Dero


Helena ställde Mira

Igår var jag, Freya, Jennie, Nils och Smoke ute på Grönan. Det var nå så sjukt bra väder, så nu har jag fått mig lite färg :D Och vattnet var faktiskt varmt :) Sen for vi hem till Jennie och Nils och bara surrade.


Freya på grönan


Smoke på grönan


Smoke svalkar av sig


Freya och Smoke myser


Freya tittar ut på vattnet

Sen efter middagen var det dags för mig, mamma, syrran, Freya och Lowiz att fara på kurs, nosen till nytta och nöje. Lowiz fick spåra blodspår och älgklöv (tror det hette så) för först gången. Det gick jättebra för henne och hon tyckte självklart att det var riktigt kul. När hon hittade klöven så gick hon så stolt med den i munnen :)
Freya fick också följa med. Hon skötte sig jättebra och hon ville nog också spåra :) Hon vart jätteintresserad av klöven och blodlukten. Vi grillade även lite korv och pinnbröd och fick vårat diplom :)


Ombytta roller. Belona på Akki :p


Lowiz, Torsten och Akki


Grillning :) Freya försöker sno lite korv tror jag :p


Freya blev 14 veckor igår ♥

Det blev ett långt inlägg nu. Men så blir det när man inte har skrivit på några dagar :p

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad söt Freya är :) nu saknar man när min lilla kille var lika liten!

2010-05-23 @ 17:12:22
URL: http://livetmedpapillon.doggyblogg.se
Postat av: Marias hundblogg

Vad fina bilder! Freya är jättesöt!

2010-12-15 @ 00:33:36
URL: http://tzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0