10 maj 2010!

Igår var jag och kollade på utställningen på Grans med Cissi och Carro. Cissi ställde Meja, Maria ställde Cilla och Therese (tror hon heter så) ställde Nalle. Vi var även och kollade på får, lamm och kossor. Usch vad kossor är stora och äckliga :p haha! Men iallafall. Efter utställningen for jag och Carro hem till mig för att hämta Freya (jag saknade henne så mycket) sen for vi till Carro och åt Familjepizza och sen tog vi med oss hundarna och for till stallet. Freya fick för första gången träffa hästar och det gick jättebra. Hon vart så busig när Carro hade mockat färdigt i boxen och lagt in nytt spån :) Hon tyckte det var så kul att springa i boxen :p Efter att vi hade varit på stallet så for vi hem till Carro och såg hockey ett tag, sen körde dom hem mig. Usch så trött jag var när jag kom hem, och det var även Freya. Hon hade inte sovit mycket under den dagen. Hon låg mest och åt på Valles "skoben" :) Så vi somnade så fort vi la oss i sängen.


Maria & Xava´s Suprise Phandora "Cilla"


Xava´s suprise Phanter "Nalle"


Åsmous Filippa "Meja"


Kossan kliar sig


Valle och Freya, dom små busfröna


Freya har precis sprungit runt i boxen


Valle ville vara i min jacka och mysa


Här står vi och väntar medans Carro fyller på vatten till sin häst Indra


Världens finaste Freya <3
Igår var jag och kollade på utställningen på Grans med Cissi och Carro. Cissi ställde Meja, Maria ställde Cilla och Therese (tror hon heter så) ställde Nalle.

Kommentarer
Postat av: Petra & ½ Syskonen

Åhh hon blir bara sötare och sötare din lilla Freya :) Jag kommer ev till Piteå på Lördag och kikar på dvärghundklubbens utställning, kanske vi syns där?



Hälsningar

Petra med bus ½ syskonen :)

2010-05-11 @ 17:38:01
URL: http://picantes.se
Postat av: Mandy

Hello Sara and Freya. Very nice here. I have a yorkie, named Duck. Wish you a great, sunny weekend.

Greetings from Belgium.

2010-05-13 @ 14:07:02
URL: http://blog.seniorennet.be/mandysblog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0