Stolt över Freya

Igår när jag var ute med Freya, testade jag att ha henne lös. Åh gu så duktig hon var. Gick hon för långt ifrån mig så harklade jag till och då stannade hon upp och kollade på mig. Så då kallade jag in henne och hon kom direkt. Ååh så glad jag blev. Jag har inte tränat henne nå med att vara lös och inte heller så mycket inkallning. Så jag är verkligen stolt över henne :D Det känns så kul att hon verkligen lyssnade på mig och att det gick så bra att ha henne lös :) Världens bästa Freya ♥

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 20:42:52
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0