Första natten!

Igår bar det av till Skellefteå för att hämta Freya. När vi kom fram gosade vi lite med alla hundarna, sen bjöds det på kladdkaka och grädde med påskmust. Gott :) Sedan satte sig grabbarna, dvs Olle, pappa och Ralph och såg hockey medans vi andra pratade och tog en massa kort och jag fick skriva en massa autografer :p Ja det var några papper att fylla i.

Sen var det dax att fara hem. Bildfärden hem gick jättebra, hon började gnälla lite när vi närmade oss piteå, så vi stannade för en pink på OKQ8 medans mamma skulle in och köpa nå. Väl hemma så fick hon gå runt och lukta, sen fick hon träffa våra andra hundar, en och en. Det gick då bra.

Första natten har gått bra. Hon sov från ca. 00.00-05.00, men jag var för seg när hon vaknade så hon bajsade inne. Menmen, sånt händer, hon är ju bara 8 veckor min lilla tjej.
Just nu ligger hon här brevid mig och sover. Så mysigt.

Tack Marianne och Ralph Brännström "Kennel Midnight Fantasy" för att jag fick köpa Freya av er. Det är jag så glad över :)


Freya 8 veckor


Momme och Freya


Mamma och Freya


♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Såå fin hon e.. lillan. Roligt att du fick me "momme" på bild me..=) Hon e ju såååå fin lilla Freyis..puss på nosen. mamma.

2010-04-08 @ 09:29:05
URL: http://helanshala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0