Burträning!

Hallå!
Idag fick jag sova rätt länge. Steg upp 07.00 för att lägga maten i blöt sen la jag mig i sängen och sov 1 timme till, gav Freya maten, ut för en pink och sen sova igen :D Så vi steg upp vid 11. Riktigt härligt faktiskt. Men nog f*n är jag trött för det. Blir nog att stiga upp vid 06-07 imorgon. Så får jag ju även en längre dag :)

Igår burtränade jag Freya lite. Hon gnäller/skriker ju direkt jag lägger ner henne i buren och går därifrån. Det gör hon även om någon annan håller i henne och jag går iväg. Så det ska jag träna bort. Men iallafall, tillbaka till burträningen. Hon gnällde till en början, men jag sket i henne och berömde henne när hon blev tyst. Tillslut vart hon helt tyst och la sig ner. Hon forstod nog att det inte var någon ide att gnälla. Burtränar hon just nu. La dit henne medans hon sov och hon sover då fortfarande :)

Idag fick jag hem ett brev från Hundvis.se. Jag & Freya har kommit med i valpkursen som startar den 28 april kl:18.00. Det ska verkligen bli jättekul och spännande. Jag längtar :) Hoppas bara att Katta & Indra också har kommit med :) Ska höra med henne sen. Kursen kommer sen att vara varje tisdag fram tills den 22 juni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0