2010.04.16

Godmorgon!
Har varit vaken sedan 07, skönt att lillan sov lite längre idag. Hon blev sååå trött efter buset med Valle igårkväll :) Oj vad dom sprang.. Och snabba är dom små :p (för er som inte vet så är valle en chihuahua). Det var trevligt att ni kom på besok, Carro, Magnus, Åsa och Valle :)

Under dagen igår var jag och Freya hos Jennie. Vi fikade och surrade på :) Trevligt :) Freya hittade även Smokes (Rottweiler) "lilla" ben som hon lånade lite :p


Freya & Valle


Freya ville visa hur stark hon var :) (det där är schäfrarnas leksak och den väger minst lika mycket som halva hon, om inte mer :p) Det var allt lite vingligt :p


Det "lilla" benet som Freya lånade :) Den var minst dubbelt så stor som hon :p

Jag måste ju visa några bilder på bästisarna :) Dom är så söta tillsammans ♥


Freya & Lily


Så mysigt. Lilys svans som täcke :)


Snyggingarna


Sååå söt man kan vara

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Såååå himla söt hon är Freya!!!



Ha det så bra!

Kram / Helena

2010-04-20 @ 13:58:25
URL: http://helenani.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Hejsan!

Måste bara kika in och kolla på mitt tilltänkta kidnappningsoffer! Jag skämtar!

Hon är ju bara för söt!

Kram

2010-04-20 @ 14:10:38
URL: http://kemapcinform.blogspot.com
Postat av: Mamma

Tack desamma gumman.. hoppas du inte blir ännu mer hostig å så.. usch, jag vet ju hur det känns =(

Kram på dej.. hoppas du blir nöjd me frillan.. Freya-gumman sover igen, å mamma har ett evigt ute springande med de andra 3.. nödiga, nödiga å åter nödiga.. kram puss mammz



ps.. ser att Kerstin håller på me nåt "kidnappninsförsök"..ojojoj, bara inte Marianne berättar vart vi bor, hehehe. eller hur. kram

2010-04-20 @ 16:18:01
URL: http://helanshala.blogspot.com
Postat av: Mamma

UPPDATERAAAAA!!! =)



Joo, jätteskönt me ny dörr.. bara vi får dit kramar å lister åså, så blire najs. Sen är de ju köket, å nu har vi börjat spåna på sovrumsfönstret.. får väl se då..de kanske inte är sååå långt borta ändå me nya fönster. Vi tar nån åt gången..känns nog mindre svidigt då..=)



Nu är dogzen trimmade.. klor klippta. Ska ta å raka under tassarna me, men de var såå duktiga alla. De verkar gilla godiset vi köpt, de gjorde allt för en liten goobit..bra va=)



Kom hem snart då, så hörs å ses vi snart. DU får nog ta min medicin, så de itne blir värre nu.. jag ska å hämta Mollipect i em.. har pratat me VC nu..den är visst väldans ihållande detta virus i halsen.

Ha de bäst..krampözz mamz♥♥♥

2010-04-21 @ 11:33:36
URL: http://helanshala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0